29 oktober 2013

Köpstopp

Mitt garnförråd är inte överdrivet stort, men i den takt jag hinner sticka just nu finns det nog med garn till flera års projekt. Det är ju så mycket enklare att beställa hem lite garn emellanåt, än vad det är att göra klart påbörjade saker. Därför blir det köpstopp ett tag tills jag har betat av i alla fall några av alla garner som jag vet vad jag ska göra av. Jag har garn till fyra koftor och flertalet vantar, mössor, strumpor och sjalar. För att inte tala om ullen... Samtidigt är det ju en del av charmen att ha det där garnskåpet som man kan gå och småkika på ibland.

Ska försöka ta mig i kragen och fota lite av det som jag faktiskt har slutfört senaste tiden nu också!

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag förstår precis... jag behöver inte ett tygstycke till, men.... tygoholicen tar över.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att ha när det blir sämre tider, liksom :)

      Radera