21 mars 2013

Gör det själv

Jag har nyss börjat använda Pinterest och där finns hur mycket inspiration som helst!


Samtidigt känner jag hur det blir lite inflation i gör-det-själv-världen av alla de möjliga saker. Vissa kanske något mer onödiga än andra om man inte riktigt har tiden. Det blir lätt en stressande situation när saker ska göras för hand hela tiden. Man får verkligen sålla bland DIY-projekten, som det förkortas på engelska. Inspiration är aldrig fel, men för min egen del så får jag tänka på att dämpa det något dåliga samvetet jag får när jag inte hinner med det jag vill. Till sommaren dock, då ska jag ge mig i kast med många roliga projekt!

2 kommentarer:

  1. känner igen mig,min arbetskompis tipsade mig om den appen i dag men jag har nog inte tänkt ta ner den, får också dåligt samvete, blir lite stressad av att vilja mer än jag hinner

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan faktiskt vara nog så skönt. Men om du känner att det börjar finnas tid framöver så kan jag rekommendera den ändå :) Eller tjuvkika på det jag har "pinnat" till att börja med :) Jag börjar till och med få upp inspirationen känner jag!

      Radera